بهتر ببینیم

خرید بک لینک

سفارش تمبر اختصاصی و سامانه محاسبه هزینه مرسولات 2 خدمت ارزنده از شرکت پستبازار الکترونیکی شرکت پست و راه اندازی سرویس SPS

سفارش تمبر اختصاصی

بهتر ببینیم...

ما را در سایت بهتر ببینیم دنبال می‌کنید

برچسب: سفارش تمبر اختصاصی,هزینه سفارش تمبر اختصاصی, نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 7:09

عشق اما مبتلای آدم است سکه یک رو شادی و یک رو غم استتا نیفتد پشت و رویش مبهم است عشق شیرین است، اما عشق من !میوه های ِ تلخ و شیرین درهَم است طعم خرمایی که گاهی می خورمتلخی ِ پس لرزه ی شهر ِ بم است هیچ می دانی چرا عاشق شدم ؟چون دلم حس کرد یک چیزی کم است موج پشتش از غم زخمی که خودمی زند بر پیکر ِ دریا خَم است زخم های تازه گاهی وقت هاروی ِ زخمی کهنه مثل ِ مرهم است فکر می کردم که آدم مبتلا ست عشق اما مبتلای آدم است بهتر ببینیم...ادامه مطلب

ما را در سایت بهتر ببینیم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 7:09

✍ "بنام مادر" پـا به پـای غـم من پیـر شـد و حـرف نـزد...!!داغ دیـد از من و تبخـیر شـد و حـرف نـزد...!!!شب به شب منتظرم بود و دلش پر آشوب.!!!شب بـه شب آمـدنـم دیـر شد و حـرف نزد.!!!غصـه میخـورد کـه مـن حـال خـرابـی دارم...!!!از همین غصـه ی من سیـر شـد و حرف نزد!!!وای از آن لحظه کـه حرفـم دل او را سوزاند!!!خیس شد چشمش و دلگیر شد و حرف نزد!!!صورت پر شده از چین و چروکش یعنی!!!مادرم خستـه شـد و پیـر شـد و حرف نزد •••!!! درود بر مادران ایران زمین* بهتر ببینیم...ادامه مطلب

ما را در سایت بهتر ببینیم دنبال می‌کنید

برچسب: به نام مادر,به نام مادری که زندگیمه,به نام مادرم,به نام مادر فیلم,به نام نامی مادر,شناسنامه به نام مادر,موجودی به نام مادر شوهر,عماد به نام مادر,فرشته ای به نام مادر,اهنگ علیشمس به نام مادر, نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 7:09

باورهاى سمىبیایید با باورهاى سمى خداحافظى کنیم1- باور اینکه قربانى هستیم.2- باور به اینکه میتوانیم دیگران را تغییر دهیم.3- باور به اینکه اگر جاى فلانى بودم زندگى بهترى داشتم.4- انتظار داشتن از دیگران و باور به اینکه دیگران باید مطابق انتظار ما رفتار کنند.5- باور به اینکه براى رسیدن به کمال و احساس شادى حتماً به حضور فرد خاصى نیاز داریم.6- اینکه همیشه لازم است ثابت کنیم که ما درست می گوییم و حق با ماست.7- نگران بودن دربارۀ اینکه دیگران در مورد ما چه فکرى می کنند. 8- باور اینکه گذشتۀ ما، آیندۀ ما را رقم می زند بهتر ببینیم...ادامه مطلب

ما را در سایت بهتر ببینیم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 7:09

انسانها همه . . .هیچ اندیشهای زشت نیست؛اندیشهای که اجبار شود زشت میشود... هیچ فردی زشت نیست؛فردی که زیبا نیندیشد زشت میشود... انسانها همه با محبتاند؛انسانی که ارادهاش را تحمیل میکند، ظالم است... انسانها همه عاشقند؛انسانی که نیاموخته عشق بورزد، بیتفاوت است... انسانها همه شادند؛انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند، افسرده و غمگین است... بهتر ببینیم...ادامه مطلب

ما را در سایت بهتر ببینیم دنبال می‌کنید

برچسب: همهٔ انسانها به طور یکسان محکوم اند که روزی بمیرند,همه انسانها باهم برابرند,همه انسانها برابرند,آیا همه انسانها دارای حقوق طبیعی هستند,همه انسانها,همه انسانها به بهشت میروند,اگر همه انسانها مثل هم بودند چه می شد,چرا همه انسانها به خانه نیاز دارند,ایا همه انسانها به بهشت میروند,اگر همه انسانها مثل هم بودند, نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 7:09

صفحه بندی