انسانها همه . . .

خرید بک لینک

انسانها همه . . .

هیچ اندیشهای زشت نیست؛

اندیشهای که اجبار شود زشت میشود...

هیچ فردی زشت نیست؛

فردی که زیبا نیندیشد زشت میشود...

انسانها همه با محبتاند؛

انسانی که ارادهاش را تحمیل میکند، ظالم است...

انسانها همه عاشقند؛

انسانی که نیاموخته عشق بورزد، بیتفاوت است...

انسانها همه شادند؛

انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند،

افسرده و غمگین است...

بهتر ببینیم...

ما را در سایت بهتر ببینیم دنبال می‌کنید

برچسب: همهٔ انسانها به طور یکسان محکوم اند که روزی بمیرند,همه انسانها باهم برابرند,همه انسانها برابرند,آیا همه انسانها دارای حقوق طبیعی هستند,همه انسانها,همه انسانها به بهشت میروند,اگر همه انسانها مثل هم بودند چه می شد,چرا همه انسانها به خانه نیاز دارند,ایا همه انسانها به بهشت میروند,اگر همه انسانها مثل هم بودند, نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 7:09

صفحه بندی